Chcem reklamovať tovar alebo vrátiť tovar v rámci 14 dní
V prípade reklamácie tovaru alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy do 14 dní od doručenia, odporúčame pre urýchlenie procesu vyplniť náš online formulár, ktorú môžete nájsť nižšie. Tovar potom zadarmo odošlite cez Packetu.
Ak vám dorazil poškodený tovar alebo nezodpovedá objednávke
Ako prebieha reklamácia / vrátenie tovaru
1. Vyplňte formulár
Vyplň online formulár pre reklamáciu / vrátenie tovaru, prípadne si ho stiahni, vytlač a vyplň ručne. (formulár na stiahnutie)
2. Dajte tovar do krabice
Spolu s tovarom vlož do krabice papier s napísaným číslom objednávky alebo ručne vyplnený formulár.
3. Pošlite tovar k nám týmito spôsobmi
Prineste tovar na hociaké výdajné miesto Packeta: Nahláste kód XXXXXXXX, meno a priezvisko alebo číslo objednávky. Celý proces je zadarmo.
Zabalený tovar pošlite cez iného dopravcu na adresu: Yeem s.r.o. Mokrý Háj 212, PSČ: 908 65, Slovensko (adresný štítok)
4. Následne Vás bude kontaktovať zákaznícka podpora
Ak bola objednávka zaplatená vopred platobnou kartou, peniaze vrátime na účet, z ktorého bola platba vykonaná. V prípade platby na dobierku, sumu vrátime na účet uvedený v reklamačnom formulári.
Tovar je potrebné doručiť k nám v stanovenom termíne:
- V prípade reklamácie tovaru je nutné doručiť ho najneskôr do 14 dní od vytvorenia reklamácie.
- V prípade vrátenia tovaru je potrebné ho doručiť najneskôr do 14 dní od prijatia objednávky.
Podrobné informácie o reklamácii a vrátení tovaru nájdete na stránke Všeobecné obchodné podmienky.